Der er salg i nordisk dansk design

Det kræver i dag hårdt arbejde, god markedsføring og den rette timing, hvis man skal have succes med ens produkter. Det er er hvad det danske firma Bloomingville har gjort, for at opnå den succes de har i dag med salg af deres produkter i hele i Europa i et nordisk dansk design.

Hvem står bag Bloomingville og deres historie

Bloomingville er et dansk firma, der så sin spæde og primitive start i år 2000. Betina Stampe er grundlæggeren af Bloomingville og i dag kreativ direktør. Hun har altid været drevet af fascinationen for den nordiske stil, hvilket var grundlaget for at hun startede sin virksomhed Bloomingville.

Firmaet har lige siden delt visionen for kreative måder at holde hjemmet i konstant forandring. Hen ad vejen er Betinas mand Simon Stampe kommet mere og mere med i virksomheden og har derfor i dag en post som direktør i Bloomingville. På 16 år er det lykkes de to danskere, at skabe et internationalt brand inden for boliginteriør.

Hvad har de gjort for at få den succes de har i dag?

Bloomingville er i dag en af de primære globale brands inden for boliginteriør. Betina og hendes mand Simon har været enormt gode til at få brandet sig selv i hele verden med deres fantastiske produkter gennem de sidste 16 år.

Det har medført at de i dag har stor succes i hele verden, da deres brand navn for det første er internationalt og nemt at genkende, frem for hvis det havde været et dansk navn.

Samtidig med har de knoklet røven ud af bukserne, hvilket i sidste ende har båret frugt. Intet kommer i denne verden ud af ingenting og dette gælder også virksomheder.

Det kræver hårdt arbejde at opnå succes og meget mere end hvad de fleste går og regner med. Dette indebære bl.a. online markedsføring, kontakt til producenter, nyhedsbreve, pleje af sociale medier, udvikling af nye produkter osv.

I dag har de udvidet forretningen til mere end 40 ansatte og har 40 agenter i hele Europa. De har i dag deres domicil i Ikast, hvorfra der konstant bliver udviklet nye produkter og hvor idéer bliver til virkelighed.

Den primære røde tråd findes i produkternes enorme vigtige evne til at skabe en varm og uformel atmosfære i ethvert hjem. Noget de er lykkedes ekstremt godt med gennem de sidste 16 år.

Der er sket meget i deres kollektioner fra kun hovedsagligt at importere produkter fra Europa og en lille kollektion af deres egne design, til i dag udelukkende at producere deres egne designs og produkter i et nordisk design til hele verden.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *