Engager dine kunder ved hjælp af Instagram

Instagram er et nyt og spændende annoncemedie. Det er kun få måneder siden, at det med Facebooks Power Editor blev muligt at annoncere direkte på Instagram.

Du behøver ikke engang at have en Instagram-konto – du kan bruge din Facebook-side som afsender til dine annoncer.

Men det er jo altid sjovere ikke at betale for dine kunders engagement.

Et godt eksempel på hvordan du kan gøre dette kommer fra Lammeskindet.dk.

Brug hashtag – bliv vist på forsiden

Som kunde hos Lammeskindet har du mulighed for at dele hvordan du har indrettet din stue med den nye investering.

Tag et billede og hashtag det #lammeskindetdk. Så bliver billedet vist på en slider på forsiden af webshoppen.

Andre kunder kan se hvordan du har indrettet stuen.

Alle vinder på denne måde.

Lammeskindet kommer ud til en større målgruppe, da deres kunder deler varerne og oplevelserne.

Samtidigt får kunderne eksponering fra lammeskindets forside og de får måske nogle flere følgere på Instagram.

lammeskindet instagram

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *