Ny bog lanceret: Få Job

Har du fulgt med på siden her, så kender du sandsynligvis til mine to eksisterende digitale produkter:

Få 12, en bog om bedre karakterer og 15 Procent, en bog om ejendomsinvestering.

Nu er den tredje klar i rækken: Nemlig Få Job.

Få Job er skrevet af Søren Sneftrup. Jeg har skrevet et enkelt kapitel omkring digital markedsføring for jobsøgeren. Det handler især om Facebook-annoncering og Google AdWords-annoncering. Min forlovede Lise Moth, der for nyligt er gået selvstændig som ansættelsesretsadvokat, har også skrevet et kapitel omkring arbejdstagerens rettigheder.

Bogen skal sælges med især 3 kanaler:

  • Søgemaskineoptimering – den primære søgeord, salgssiden er rettet imod er “jobsøgning” med 3.600 månedlige søgninger
  • E-mail marketing – en kampagne med autoresponders er opsat; brugere tilmeldes mod en freebie
  • Og retargeting på Facebook, der har vist sig at være en fænomenal salgskanal på 15 Procent

Jeg kommer til at holde siden her opdateret med hvilke markedsføringskanaler, der viser sig effektive for bogen. Jeg glæder mig meget til det tredje digitale produkt. Jeg synes selv, salgsprocessen opsat til denne er den hidtil bedste!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *